22 Ocak 2011 Cumartesi günü İzmir'de yapılacak olan Yerel Turnuva'nın programı belli oldu;
| 7:30 | Gönüllülerin mekana gelişi |
| 8:00 | Takım kayıtları ve pit alanına yerleşme |
| 8:30-9:10 | Koçlar toplantısı |
| 9:15 | Açılış |
| 10:00 | Jüri sunumları başlama |
| 11:45 | 1.Tur Karşılaşmalar başlama |
| 13:30 | 2.Tur Karşılaşmalar başlama |
| 14:15 | Jüri geri çağırımları başlama |
| 15:00 | 3. Tur Karşılaşmalar başlama |
| 16:30 | Çeyrek final, yarı final ve final |
| 17:15 | Ödül Töreni |
| 18:00 | Kapanış |
heycan verici :D
YanıtlaSil